لطفا چند لحظه صبر نمائید

غذای خشک گربه رویال کنین Indoor Home Life +7 وزن ۱.۵ کیلوگرم Royal Canin Indoor Home Life +7 for Cats 1.5kg


0.0 (0)
بدون دیگاه 6 پرسش و پاسخ

-مناسب:گربه های مسن
--کاهش:بوی مدفوع و ادرار
-حمایت:از مفاصل
-افزایش:طول عمر

درخواست مرجوع کردن کالا  تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

5 عدد در انبار باقیست

حداکثر خرید 1

1,600,000 تومان
وزن : 1500 گرم طول : 20 سانتیمتر عرض : 37 سانتیمتر ارتفاع : 9 سانتیمتر
معرفی
غذای خشک گربه رویال کنین Indoor Home Life +7 محصولی فوق العاده باکیفیت برای پت دوست داشتنی شماست که با استقاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد و متریال ها، تحت نظر متخصصین مجرب علم دامپزشکی و با بکارگیری دانش روز دنیا تهیه شده است تا سلامت و طول عمر را برای پت عزیز شما به ارمغان آورد. این محصول برای گربه های بالای ۷ سال در تمامی نژادها مناسب بوده و قابل استفاده است. طعم لذیذ و بافت جذاب این محصول از نکات مهم و قابل ذکر در مورد آن است که موجب تطبیق این محصول با هر ذائقه ای می گردد.

این محصول شرکت رویال کنین برای گربه های کم تحرک داخل خانه مناسب بوده و می تواند موجب سلامت دوچندان آنها گردد. همچنین گفتنی است که این محصول کالری متوسط و متعادلی دارد که از ابتلای پت به چاقی و اضافه وزن جلوگیری می نماید. علاوه بر آنچه گفته شد، این محصول به کاهش بوی بد مدفوع پت کمک فراوانی می کند که این امر موجب نگهداری راحت تر از پت در محیط خانه می گردد. فرمولاسیون این محصول حاوی ترکیبی از فیبرها می باشد که از تجمع گلوله های مویی در دستگاه گوارش پت جلوگیری می نمایند. گفتنی است که این محصول حاوی پروتئین با قابلیت هضم بالا بوده که این یکی دیگر از برتری های این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه است. این غذای خشک فاقد هرگونه مواد و افزودنی شیمیایی و غیر مجاز می باشد.

 

غذای خشک گربه رویال کنین Indoor Home Life +7 در یک نگاه:

  • مناسب برای گربه های مسن
  • قابل استفاده برای تمامی نژادها
  • کمک به از بین رفتن پلاک های تشکیل شده بر سطح دندان های پت
  • تهیه شده با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه
  • کاهش بوی مدفوع و ادرار
  • حاوی ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز پت
  • فاقد گلوتن
  • کمک به استحکام استخوان ها و تقویت ماهیچه ها
  • بدون نمک و شکر
  • کمک به بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • فاقد هرگونه مواد و افزودنی های شیمیایی و غیر مجاز، رنگ دهنده ها و طعم دهنده های مصنوعی
  • بافتی جذاب و دوست داشتنی
  • افزایش طول عمر
  • کمک به پیشگیری از ابتلای پت به عفونت لثه
  • منبعی غنی از پروتئین
  • هضم آسان
  • فاقد غلات
  • تقویت سیسم ایمنی بدن و کمک به پیشگیری از ابتلای پت به بسیاری از بیماری ها
  • طعمی لذیذ و منحصر به فرد
  • یک وعده غذایی کامل و مقوی
  • حمایت از سلامت مفاصل
  • جلوگیری از ایجاد جرم دندانی
 

 
غذای خشک گربه
 


ترکیبات متفاوتی با توجه به نوع برند برای غذای خشک گربه وجود دارد. معمولاً غذاهای خشک به شکل بیسکوئیت های کوچک و با ترکیباتی از گوشت چرخ کرده (بیشتر گوشت گاو یا مرغ)، خمیر، غلات و سبزی ها تهیه می شوند. برخی از تولیدکنندگان از تخم مرغ یا مشتقات گوشت به عنوان منبع پروتئین اولیه و به عنوان جایگزینی برای گوشت استفاده می کنند. به طور کلی این نوع از غذا شامل پروتئین، ویتامین ها، کربوهیدرات ها و مواد معدنی است و مواد مغذی مورد نیاز بدن گربه را تأمین می کند.

مزایای غذای خشک سگ رویال کنین

مزایا و معایب غذای خشک گربه در بین بسیاری از افرادی که صاحب گربه هستند، باعث محبوب آن شده است. استفاده آسان تر، عرضه در کیسه های بزرگ تر، رطوبت کمتر از 20 درصد و ماندگاری حتی پس از باز شدن، از دلایل محبوبیت این نوع غذا است. در این بخش 8 مورد از مهم ترین فواید غذای خشک را در رژیم غذایی گربه ها بررسی می کنیم. در واقع دلایل اهمیت وجود غذای خشک برای گربه ها را خواهید دید.

۱-کمک به کاهش حجم و بو مدفوع
با توجه به اینکه رطوبت موجود در غذای خشک کمتر است، مدفوع گربه حجم و بوی کمتری نسبت به سایر انواع غذایی گربه خواهد داشت. این ویژگی از دید بیشتر صاحبان حیوانات خانگی دارای اهمیت بالایی است.

۲-کاهش جرم دندان
بافت ترد غذای خشک گربه به تمیز نگه داشتن و کاهش جرم دندان ها کمک می کند. همچنین گربه را تشویق به جویدن می کند که این امر تأثیر مثبتی بر سلامت دندان می گذارد. با این حال، جویدن غذای خشک گربه برای گربه‌های مسن‌تر ممکن است دشوار باشد. علاوه بر این غذای خشک گربه به دلیل ماندگاری طولانی‌تر احتمال آسیب رساندن به دندان را کم می کند.

۳-تنوع بالا
برند های متفاوتی در تولید غذای خشک گربه و استرلایزد گربه فعالیت می کنند. این برند ها ترکیبات متفاوتی را برای این نوع غذا ارائه می دهند. از این جهت تنوع بالایی در غذای خشک برای گربه ها وجود دارد.

۴-قیمت مناسب
غذای خشک گربه ها ارزان‌تر از انواع دیگر غذایی مثل کنسروها می باشد. مقرون به صرفه تر بودن این نوع غذا از ویژگی های مهم در انتخاب خریداران است. همچنین قیمت غذای خشک رویال کنین باعث شده افرادی که بودجه کمتری دارند و یا خیرخواهانی که به گربه های محلی غذا می دهند با خیال آسوده آن را تهیه کنند.

5-ماندگاری بالا
از آنجایی که برای محافظت از غذای خشک نیازی به نگهداری در یخچال نیست می توان گفت این نوع غذا ماندگاری بالایی نیز دارد. همچنین خطر رشد باکتری در غذای خشک کمتر است، بنابراین می توانید از آن در تمام طول روز به عنوان وعده های غذایی استفاده کنید. هر چند بهتر می باشد در پایان روز باقی مانده آن را دور بریزید.

6-کالری مناسب
محاسبه کالری روزانه برای گربه ها نیز مانند انسان ها مهم می باشد. در واقع کالری هر غذا میزان انرژی است که با خوردن آن وارد بدن گربه می شود و به انجام فعالیت های روزانه او کمک می کند. عواملی مثل وزن و فعالیت گربه شما می تواند روی میزان کالری دریافتی مورد نیاز گربه تأثیر گذار باشد. به طور کلی غذاهای خشک کالری کمتری دارند.

7-پروتئین بالا
بخش عمده ای از ترکیبات غذای خشک گربه ها را پروتئین تشکیل می دهد. معمولاً پروتئین پایه برای این نوع غذا را گوشت یا مشتقات آن در نظر می گیرند. در برخی موارد نیز از تخم مرغ استفاده می شود.

8-عدم کثیف کاری در استفاده
ماهیت فیزیکی این نوع غذا باعث شده است تا کثیف کاری کمتری در حین استفاده از آن پیش بیاید. بسیاری از صاحبان از کثیف کاری ناشی از خوردن غذاهای مرطوب نالان هستند.

مضرات غذای خشک برای گربه

تا این بخش از مقاله مزایا و معایب غذای خشک گربه، فواید زیادی را از غذای خشک دیدید اما استفاده از این نوع غذا به تنهایی کافی نیست. تعدادی از مضرات این غذا را در ادامه آورده ایم.

رطوبت کم
همان طور که گفته شد رطوبت غذای خشک گربه بسیار کم است. پس اگر به صورت روزانه در رژیم غذایی گربه خود از این نوع غذا استفاده می کنید بهتر است در کنار آن برای جلوگیری از بیماری هایی مثل یبوست و خشکی پوست حتما از غذاهای مرطوب استفاده کنید و از آب تازه نیز کمک بگیرید.

کربوهیدرات بالا
غذای خشک گربه دارای کربوهیدرات بیشتری از سایر انواع غذایی گربه ها است. کربوهیدرات می تواند منجر به بروز بیماری هایی مثل دیابت، اضافه وزن و بیماری های قلب عروقی گربه ها شود. معمولاً کربوهیدرات غذاهای خشک به دلیل نشاسته به کار رفته در آن ها و چسبندگی بین ذرات آن ها است.

جویدن سخت
به طور معمول جویدن غذای خشک با توجه به قدرت دندان ها برای گربه های زیر یک سال و گربه های مسن دشوار است و این دو گروه از گربه ها تمایلی به خوردن غذای خشک نشان نمی دهند.

چگونه گربه ام را تغذیه کنم؟

وقتی صحبت از انواع غذای گربه می شود تصمیم گیری برای تغذیه گربه سخت می شود پس بهتر است بعد از مطالعه مزایا و معایب غذای خشک گربه و مقایسه آن با سایر گونه ها، اصول اولیه رژیم غذایی گربه ها را مرور کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در تغذیه حیوان خانگی خود داشته باشید.

هر گربه در مجموع روزانه به ۴۱ ریزمغذی ضروری از غذای خود (چه از غذای مرطوب و چه خشک) نیاز دارد. این ریزمغذی ها «ضروری» هستند زیرا نمی توانند در بدن ساخته شوند و برای عملکرد طبیعی و سالم ضروری می باشند.

همچنین گربه ها ذاتاً گوشت خوار هستند و به همین دلیل رژیم گیاه خواری منجر به سوء تغذیه گربه شود. بخشی از مواد مغذی روزانه آنها باید از منابع حیوانی، به ویژه آمینو اسیدهای تورین و آرژنین، اسید چرب آراشیدونیک و ویتامین A از پیش ساخته شده باشد. از دیگر موارد مؤثر در انتخاب تغذیه گربه، لذت بردن و ترجیح خود گربه می باشد. بافت، شکل ظاهری، مزه و بو از موارد مؤثر در این باره هستند.
 

میزان غذای گربه براساس جثه

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب غذای سگ، فاکتور جثه و وزن می‌باشد. محصولات رویال کنین براساس جثه سگ‌ها به 5 دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود:

بچه گربه ها (چهار بار در روز)
بچه گربه ها معده کوچکی داشته و به کالری زیادی احتیاج دارند، بنابراین باید بیشتر از سایرین تغذیه شوند. به یاد داشته باشید که ظرف غذای آنها را مدام چک کنید تا مبادا چیزی از آن باقی مانده باشد. ضروری است که آنها با غذای مخصوص بچه گربه ها تغذیه شوند. چراکه این نوع غذاها مواد مغذی مورد نیاز برای رشد آنها را تأمین می‌کند و سرشار از کالری می‌باشد.

میزان غذای گربه بالغ در روز (یک الی دو بار در روز)
گربه شما وقتی بین یک تا هشت سال سن داشته باشد یک “بزرگسال” تلقی می‌شود. گربه‌های بالغ باید یک یا دو بار در روز تغذیه شوند، اما این مسئله بستگی به خود آنها دارد که از بین 1 یا 2 وعده، کدام را انتخاب کنند. بنابراین، اگر غذای خشک به آنها می‌دهید، اجازه دهید خودشان میزان غذای مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

مقدار غذای گربه کهنسال در روز (بستگی به مزاج گربه دارد)
گربه های بالای هشت سال ‘سالخورده’ محسوب می‌شوند. با بزرگتر شدن گربه، به تبع نیازهای تغذیه‌ای او تغییر می‌کند که در این حالت نیاز به خرید غذاهای تجاری مخصوص است. این غذاها ممکن است پروتئین کمتری داشته و تعادل مواد معدنی و ویتامین در آن برقرار باشد که برای حفظ سلامتی آنها طراحی شده است. بنابراین، بهتر است روزانه یک الی دو وعده غذای متوسط برای آنها در نظر بگیرید.

با چه ترفندی به گربه غذا بدهیم؟

متاسفانه، گربه ها هنگام غذا خوردن خیلی بازیگوش می‌شوند و ممکن است تمایلی برای خوردن وعده غذایی از خود نشان ندهند. به همین سبب، ترفندهایی وجود دارد که توسط آن می‌توان گربه خود را رام کرد. یکی از بهترین ترفندها استفاده از غذای تشویقی گربه است. تشویقی، خوراکی‌های بسیار خوشمزه‌ای هستند که در کنار وعده اصلی به آنها داده می‌شود. این تشویقی‌ها به طرز شگفت‌انگیزی اشتهای گربه‌ها را باز خواهند کرد.

پازل و ظرف‌های اسباب بازی‌ نیز می‌توانند در باز شدن اشتهای گربه‌ها نقش موثری ایفا کنند. البته، هنگام استفاده از ترفندهای فوق مراقب اضافه وزن گربه خود باشید. مصرف بیش از حد تشویقی می‌تواند گربه شما را با مشکل اضافه وزن همراه سازد.

گربه ها در مراحل مختلف زندگی خود به غذاهای مختلفی احتیاج دارند، به همین دلیل توصیه می‌کنیم هر از گاهی رژیم غذایی آنها را متناسب با سن و وزنشان تغییر دهید.

تکنیک های مدرن برای غذا دادن به گربه ها

بعد از آن که میزان غذای گربه در روز را تعیین کردید احتمالا با چالش‌هایی از جمله عدم تمایل گربه ها به غذا خوردن روبرو شوید. برای مقابله با این چالش می‌توانید از تکنیک‌های زیر کمک بگیرید:
  • غذاهای خشک و مرطوب مختلف را در زمان های مختلف ارائه دهید و غذاهای جدید را به مرور به برنامه غذایی آنها اضافه کنید
  • به جای قرار دادن غذای مرطوب در یخچال، آنها را در دمای اتاق قرار دهید
  • همیشه غذاها را به صورت منظم با مقدار کم به گربه ها ارائه دهید تا همیشه تازه بماند ( در دمای محیط، سرد یا گرم نشوند)؛ گربه ها دوست دارند وعده غذایی خود را به آرامی مصرف کنند
  • بهتر است کمی غذاها را گرم کنید تا رایحه آن ها به مشام گربه ها بخورد؛ البته، از داغ کردن و حرارت دادن زیاد
  • پرهیز کنید
  • اضافه کردن یک قطره عصاره روغن ماهی یا غذای بچه گربه به وعده غذایی گربه خود. این می‌تواند غذا را خوشمزه‌تر کند اما نباید به طور منظم انجام شود.
  • به صورت نشسته به گربه خود غذا دهید. این کار می‌تواند اشتهای آنها را باز کند. اگر باز هم مقاومت کردند مقدار کمی مرغ یا ماهی را به عنوان تشویقی به آنها بدهید.

کالری مورد نیاز گربه ها

گربه های خانگی کشیده و لاغر:
  • یک گربه 5 پوندی با بدنی لاغر حدود 170 کالری در روز نیاز دارد.
  • یک گربه 10 پوندی با بدنی لاغر تقریباً به 280 کالری در روز نیاز دارد.
  • یک گربه 15 پوندی با بدنی لاغر حدود 360 کالری در روز نیاز دارد.
  • یک گربه 20 پوندی با بدنی لاغر تقریباً به 440 کالری در روز نیاز دارد.
گربه های خانگی دارای اضافه وزن
  • یک گربه 5 پوندی دارای اضافه وزن حدوداً 180 کالری در روز نیاز دارد.
  • یک گربه 10 پوندی دارای اضافه وزن به 240 کالری در روز نیاز دارد.
  • گربه 15 پوند به حدود 280 کالری در روز نیاز دارد.
  • یک گربه 20 پوندی دارای اضافه وزن حدوداً 310 کالری در روز نیاز دارد.
گربه های باردار / پرستار
  • یک گربه 5 پوندی باردار یا شیرده تقریباً به 336 کالری در روز نیاز دارد.
  • یک گربه 10 پوندی باردار یا شیرده تقریباً به 603 کالری در روز نیاز دارد.
  • گربه باردار یا شیرده 15 پوندی حدود 851 کالری در روز نیاز دارد.
  • یک گربه 20 پوندی باردار یا شیرده تقریباً به 1091 کالری در روز نیاز دارد.

قیمت غذای گربه

همان طور که می دانید غذا های خانگی به تنهایی نمی توانند نیازهای بدن گربه ی خانگی شما را بر طرف کند پس بهتر است که در برنامه غذایی آن ها مصرف غذاهای خشک را هم قرار دهید. برای خرید غذا برای این حیوان باید به سن، وزن و اگر نژاد خاصی دارد توجه کنید و سپس به تهیه غذا اقدام کنید، قیمت این محصولات برای هر گربه متفاوت است و شما با مراجعه به پت شاپ های آنلاین و یا دامپزشکی توانید از قیمت این غذا ها مطلع شوید.



 سلامت و طول عمر حیوانات شما، وظیفه ایست بر عهده ما که بدون همیاری شما محقق نخواهد شد.
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

اگر گربه شما بیش از 6 ماه سن دارد، باید دو بار در روز تغذیه شو. هنگامی که سن گربه شما از یک سال گذشت ، باید فقط یک بار در روز تغذیه شود اما این مسئله در سایر گربه ها می‌تواند متفاوت باشد و آنها ممکن است هنوز به دو بار تغذیه نیاز داشته باشند.

اطمینان از این که گربه شما به طور سالم غذا می‌خورد و به طور منظم ورزش می کند، برای سلامتی او مهم است. اگر چه می‌توانید به گربه خود کمک کنید تا لاغر شود، اما پیشگیری بهتر از درمان است.

به طور معمول غذایی که به گربه داده می شود باید بر اساس سن، وزن، جثه و میزان فعالیت او باشد و به ازای هر یک کیلوگرم وزن گربه باید 50 تا 70 کالری مصرف نماید پس این نکته در غذایی که برای آن تهیه می شود باید رعایت شود.

غذاهایی که امروزه تولید و به بازار عرضه شده اند در وزن های مختلف یک تا پانزده کیلوگرم موجود می باشند و شما می توانید بر اساس میزان فعالیت گربه ی خانگی خود و میزان تحرک آن وزن غذای آن را تعیین کنید.

بهترین غذا برای گربه غذایی است که شامل مواردی چون پروتئین، انواع ویتامین ها، مواد معدنی، کربوهیدرات، مواد مغذی و … نیز باشد.

شما می توانید با مراجعه به پت شاپ های آنلاین غذاهای مختلف مربوط به گربه را مشاهده کرده و از نظر قیمت آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و از بین آن ها یک غذای ارزان قیمت و با کیفیت خوب را تهیه کنید.
ارسال رایگان در زنجان
خرید بالای 1 میلیون تومان
مشاوره تخصصی رایگان
خرید آگاهانه ابزار
بهترین قیمت
خرید مستقیم از واردکننده
ضمانت اصالت کالا
کالای معتبر و مطمئن